کارگاه تخصصی آیلتس


برگزاری کارگاه 3 روزه آیلتس با حضور استاد برجسته ابراهیم تحصنی برای اولین بار در استان یزد
موسسه آموزش عالی آزاد مهریار یزد با توجه به نیاز ضروری اساتید و دانشپذیران یزدی به وجود کارگاه هایی با حضور اساتید برتر ایران اقدام به برگزاری کارگاه سه روزه با حضور ابراهیم تحصنی دارنده نمره 9 آیلتس نمود. 
این کارگاه که در مجموع با حضور بیش از 100 شرکت کننده برگزار گردید در 3 روز متوالی از 30 بهمن ماه الی 2 اسفند ماه 1398 در محل موسسه مهریار و هتل صفاِیه یزد برپا شد.


در روز اول کارگاهی با عنوان Writing Task 2 TTC با حضور 18 نفر از اساتید استان در محل موسسه مهریار از ساعت 9 الی 18 برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی اساتید با جدیدترین روشهای تدریس Writing در تمامی سطوح آیلتس و همچنین ارزیابی برگه های Writing دانشپذیران در تمامی سطوح آشنا شده و در پایان در گروه های چند نفره به نمره دهی چندین نمونه از Writing های با نمرات مختلف زیر نظر استاد تحصنی پرداختند. در پایان این کارگاه یک روزه مدرک شرکت در دوره TTC توسط آقای ابراهیم تحصنی مدرس دوره و آقای علیرضا قدیری مدیریت دپارتمان زبان مهریار به شرکت کنندگان اهدا گردید.


روز دوم از کارگاه ها با برگزاری کارگاه آموزشی IELTS Reading ادامه یافت. در این کارگاه که با حضور 42 نفر از دانشپذیران و اساتید برگزار گردید ابراهیم تحصنی به تدریس انواع سوالات Reading و نحوه پاسخ دهی به این سوالات پرداخت. در پایان این کارگاه دانشپذیران به پاسخ دهی چندین نمونه از سوالات مختف پرداخته و پس از آن به بحث و پرسش و پاسخ در رابطه با این موضوع پرداختند.


حسن ختام این دوره 3 روزه بسیار مفید با کارگاه آموزشی Writing Task 2  همراه بود. این کارگاه با حضور 46 شرکت کننده در 10 ساعت آموزشی برگزار گردید که در آن استاد تحصنی به آموزش نحوه نوشتن Writing در نمونه سوالات مختلف آزمون پرداختند. در آخرین جلسه آموزشی این روز دانشپذیران با همفکری یکدیگر و با نظارت استاد به نوشتن یک نمونه سوال پرداختند و کارگاه با پرسش و پاسخ به پایان رسید.


برچسب ها : مهریار یزد ، چتردانش یزد ، وکالت ، # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی# IELTS #TOEFL MSRT MSRT MHLE EPU UTEPT TOLIMO GRE READING WRITING LISTINING SPEAKING GRAMMAR قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه وزارت علوم ارشد دکترا آزمون دکترا کنکور هیئت علمی دانشگاه آزاد دانشگاه دولتی دانشگاه پیام نور دانشگاه علم و هنر دانشگاه جواد یزد

ارز دیجیتال بیت کوین اتریم کیف پول باینانس کوینکس یونی سوپ پنکیک سوپ کلاس ارز دیجیتال یزد کلاس تکنیکال یزد  کلاس فاندامنتال  #حسابداری در یزد

 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه