رعایت نکات مهم در آزمون زبانMHLE


1- نشانی دقیق مكان برگزاری آزمون بر روی راهنمای داوطلبان كه همراه با كارت ورود به جلسه در اختیار شركت كنندگان قرار میگیرد، یا بر روی كارت ورود به جلسه درج میشود.

2- تاریخهای در نظر گرفته شده برای پایان نام نویسی، قطعی نیست و در صورت تكمیل ظرفیت هر حوزه، نام نویسی برای آن حوزه زودتر از تاریخهای اعلام شده در جدول بالا، متوقف خواهد شد.

4-برای ورود به جلسه ی آزمون، همراه داشتن پرینت كارت ورود به جلسه و اصل كارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریك از این مدارك، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شركت در آزمون میشود.

5-هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نامCertification Code بوده که در بالای آن درج میشود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در پیوند تایید کارنامه Check Certificate Validityقابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه ی چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد. مراجع
گوناگون )دانشگاهها، سازمانها، ...( میتوانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

6- پیش از مراجعه به حوزه ی آزمون از كارت ورود به جلسه ی خود پرینت تهیه فرمایید، در حوزه ی آزمون، امكانات تهیه ی كارت موجود نیست و از ورود افرادی كه كارت ورود به جلسه و كارت ملی (یا شناسنامه) همراه نداشته باشند به سالن برگزاری آزمون، جلوگیری خواهد شد.

6- به دلیل لزوم برقراری نظم و حفظ سكوت و آرامش در سالنهای برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت 8:30 بسته و از ورود افرادِ دیرآمده، جداً جلوگیری خواهد شد.

7- هزینه ی نام نویسی قابل برگشت یا نگهداری برای دورههای بعدی نیست؛ پیش از اقدام به نام نویسی، از قطعیت تصمیم خود اطمینان حاصل فرمایید.


برچسب ها : مهریار یزد # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی # IELTS #TOEFL #MSRT # MSRT# MHLE #EPU #UTEPT #TOLIMO #GRE # READING #WRITING #LISTINING #SPEAKING GRAMMAR#FREE_DISCUSSION

نظام مهندسی در یزد  آمادگی آزمون نظام مهندسی در یزد  معماری در یزد 

کلاس مکالمه انگلیسی یزد  کلاس msrt یزد کلاس ept در یزد  #آزمون ماک #آزمون ماک در یزد

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه