دوره های free discussion در مهریار یزد


بحث ازاد چیست ؟

کلاس های بحث آزاد که بسیار بین افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند و یا به سطح خوبی رسیده اند طرفدار دارد، برای افزایش مهارت اسپیکینگ افراد زبان آموز طراحی شده است تا بتوانند آنچه را که در کلاس های زبان عمومی فراگرفته اند در موضوعات مختلف، در کلاس های بحث آزاد به کار ببرند.

اغلب زبان آموزان از این موضوع شکایت دارند که در کلاس های زبان عمومی به اندازه ای که باید نمی توانند صحبت کنند و دلیل آن اختصاص دادن تایم بیشتری از زمان کلاس به آموزش است و اگر هم تایمی برای صحبت باشد، به علت تعداد زیاد افراد در کلاس بالطبع زمان کمی برای صحبت هر فرد باقی می ماند. از این رو کلاس های بحث آزاد یا Free Discussion پایه گذاری شدند تا افراد به صورت جداگانه بتوانند در کلاس شرکت کرده و تایم بیشتری را به صورت موضوعی محور صحبت کنند.دف

هدف از کلاس های بحث ازاد چیست ؟

کلاس های بحث آزاد برای تمامی افرادی که سطح متوسط به بالا دارند و با قواعد اولیه زبان آشنا می باشند و  توانایی استفاده از زمان های اصلی زبان انگلیسی را دارند برای تقویت زبان و بهبود مهارت اسپیکینگ شان مناسب است.

به دلیل نبود فضاهای کافی برای استفاده و صحبت کردن به زبان انگلیسی این کلاس ها موقعیت مناسبی برای استفاده از این زبان می باشد.

حتی افرادی که قبلا در کلاس های آموزشی زبان انگلیسی شرکت می کردند نیز می توانند برای مرور و در تماس ماندن با زبان انگلیسی در این کلاس ها شرکت نمایند.

این دوره ها با توجه به سطح زبان آموز برگزار می شود و برای تقویت سطح زبان آموزو تکمیل مرور اطلاعات می باشد .

این کلاس ها در 10 جلسه دو ساعته برای زبان آموز برگزار می شود.


برچسب ها : مهریار یزد # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی # IELTS #TOEFL #MSRT # MSRT# MHLE #EPU #UTEPT #TOLIMO #GRE # READING #WRITING #LISTINING #SPEAKING GRAMMAR#FREE_DISCUSSION

نظام مهندسی در یزد  آمادگی آزمون نظام مهندسی در یزد  معماری در یزد 

کلاس مکالمه انگلیسی یزد  کلاس msrt یزد کلاس ept در یزد  #آزمون ماک #آزمون ماک در یزد

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه