اختلال در سامانه دریافت اطلاعات مصاحبه غایبین دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱


سامانه دریافت اطلاعات تاریخ، محل و زمان مصاحبه متاخرین آزمون دکتری تخصصی سال 1401، داوطلبان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان و نیز آزمون اختصاصی دکتری تخصصی واحدهای ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد از روز دوشنبه سوم مردادماه در سایت azmoon.net فعال شد. در این سامانه تاکید شده که داوطلبان لازم است در تاریخ و زمان اعلام شده در محل مصاحبه حضور پیدا کنند. عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف می باشد.

این در حالی است که هیچ اطلاعیه‌ای از سوی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد در این خصوص منتشر نشده و امکان دریافت اطلاعات اعلام‌شده نیز برای داوطلبان مهیا نشده؛ به نحوی که داوطلبان غایب در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد پس از مراجعه به سامانه و وارد کردن اطلاعات خود با پیامِ «موردی یافت نشد» مواجه می‌شوند.

این مسئله منجر به گمانه‌زنی‌ها و حتی اقداماتی از سوی داوطلبان شده است؛

یکی از داوطلبان معتقد است که:

تا مستندات خودمون نفرستیم که چرا غیبت داشتیم تاریخ مصاحبه مجدد نمیده

داوطلب دیگری هم می‌گوید:

عجله نکنید. طبق تجارب قبلی تا سایت راه بیفته یه کم طول میکشه مثلا یکی دو روز. نگران نباشید.

عده‌ای هم منتظر دریافت پیامک از سوی دانشگاه آزاد هستند و دلیل ارور سامانه را عدم دریافت پیامک عنوان می‌کنند:

برای من پیامک نیومده امروز، سری قبل اومد…

برخی دیگر هم به صورت حضوری به واحدهای دانشگاه آزاد مراجعه کرده و درخواست خود جهت شرکت در مصاحبه متاخرین را به صورت حضوری تحویل داده‌اند:

من هم حضوری رفتم نامه رو ثبت کرد و فیش ثبت بهم داد ولی نگفت مبلغ پرداخت کن!!!

یکی از داوطلبان هم می‌گوید:

دوستان من حضوری رفتم دانشگاه حتما باید نامه رو فکس کنید و بعد فکس حتما حتما حتما تماس بگیرید که ببینند فکس رسیده یا نه!! البته الان وقت برای جلسه اول متاخرین تموم شده ولی شما فکس انجام بدید قرار یک روز دیگه مصاحبه بذارند

این در حالی است که هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی رسمی در این خصوص انجام نشده و علاوه بر این، برخی داوطلبان که نامه درخواست هم فکس کرده‌اند، موفق به مشاهده زمان مصاحبه نشده‌اند.

با اینکه من نامه رو هم فکس کردم وقتی تو سایت کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته میزنم میزنه موردی یافت نشد

ظاهرا هنوز هم هیچ‌یک از داوطلبان علیرغم پیگیری از کانال‌های مختلف موفق به مشاهده زمان مصاحبه متاخرین نشده‌اند. از طرفی داوطلبان نگران هستند که فرصت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد برای غایبین را هم از دست بدهند و دیگر فرصتی برای جبران نباشد. گفتنی است پیگیری‌های خبرنگار پی اچ دی تست نیز تا این لحظه بی‌جواب مانده است.


برچسب ها : مهریار یزد ، چتردانش یزد ، وکالت ، # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی# IELTS #TOEFL MSRT MSRT MHLE EPU UTEPT TOLIMO GRE READING WRITING LISTINING SPEAKING GRAMMAR قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه وزارت علوم ارشد دکترا آزمون دکترا کنکور هیئت علمی دانشگاه آزاد دانشگاه دولتی دانشگاه پیام نور دانشگاه علم و هنر دانشگاه جواد یزد

ارز دیجیتال بیت کوین اتریم کیف پول باینانس کوینکس یونی سوپ پنکیک سوپ کلاس ارز دیجیتال یزد کلاس تکنیکال یزد  کلاس فاندامنتال  #حسابداری در یزد

 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه