برای آیلتس از کجا شروع کنم تا موفق شوم؟


احتمالا شما هم در ابتدای راهِ مراحل گرفتن مدرک آیلتس از انواع مدارک زبان انگلیسی هستید. پس حتما بارها از خود پرسیده‌اید که برای آیلتس از کجا شروع کنم و صفر تا صد مراحل گرفتن آیلتس چیست؟ از چه منابعی و چه روش‌هایی بهتر است استفاده کنم؟ این روزها که هزینه آزمون‌های بین المللی در واحد تومان رقم نسبتا بالایی شده است، قطعا نحوه مطالعه و قرار گرفتن در مسیر درست یادگیری زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس نیز برای بسیاری از زبان آموزان دغدغه مهمی شده است.

بنابراین می‌خواهیم ابتدا در مورد نکات مهمی که پیش از شروع برای آیلتس باید به آنها توجه کنید، صحبت کنیم. سپس مراحلی که در گرفتن آیلتس به شما کمک می‌کند را بیان کنیم و در انتها نکات تکمیلی این بحث را با هم خواهیم داشت.

با دوره های آموزش زبان انگلیسی همراه آموزشگاه زبان مهریار بهترین آموزشگاه زبان در یزد باشید.

مطالعه و آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس شامل چندین مرحله است. بهترین ابزارهای کمک کننده در این راه اول اساتید با تجربه ای هستند که نکات مهم آزمون را به شما می‌گویند. دوم منابع و کتاب هایی که در این مسیر به آنها نیاز دارید.

اما مهمتر از همه این‌ها خود شما، هدف و انگیزه، پیشتکار و برنامه ریزی منظم شماست. شاید عده ای برای آموزش از روش سلف استادی استفاده کنند. باز هم در اصل مراحل گرفتن مدرک آیلتس اصلا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

آموزشگاه مهریار یزد با بیش از 10سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تعلیم و آموزش زبان به داوطلبان زیر نظر تیم حرفه ای و متخصص در زمینه ی آیلتس آماده ی برگزاری کلیه ی دوره های آمادگی آزمون و همچنین برگزاری آزمون های شبیه ساز استاندارد در یزد می باشد.

شما داوطلب عزیز می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشاوره و راهنمایی در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با ما :

03538211100


برچسب ها : مهریار یزد # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی # IELTS #TOEFL #MSRT # MSRT# MHLE #EPU #UTEPT #TOLIMO #GRE # READING #WRITING #LISTINING #SPEAKING GRAMMAR#FREE_DISCUSSION

نظام مهندسی در یزد  آمادگی آزمون نظام مهندسی در یزد  معماری در یزد 

کلاس مکالمه انگلیسی یزد  کلاس msrt یزد کلاس ept در یزد  #آزمون ماک #آزمون ماک در یزد

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه