آزمون ماک در یزد


زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، باید قبل از آن توانایی های خود را محک بزنند. اینکه چقدر تسلط دارند و در چه مهارت هایی ضعیف تر هستند. بهترین راه برای اینکه متوجه شوید چقد آمادگی دارید، شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس است. سؤالات و زمان آزمون آزمایشی ماک آیلتس مشابه آیلتس اصلی می باشد و با هزینه ی ناچیز در مقابل مبلغی حدود 6،151،040 تومان می توانید خودتان را محک بزنید. 
به اینگونه آزمون ها، Mock Test می گویند که شما می توانید در مراکز مختلف به آن دسترسی داشته باشید. 

برای اینکه بیشتر با شرایط آزمون آیلتس اصلی آشنا شوید، آزمون ماک آیلتس گزینه مناسبی است. 
۱)با شرکت در این آزمون، زمانبندی و برنامه ریزی برای اینکه هر بخش را در چه زمانی تکمیل کنید را یاد می گیرید.
۲)نقاط قوت و ضعف خود را می شناسید و سعی بر رفع نقاط ضعف خود می کنید.
۳)با ساختار آزمون و همچنین نمونه سؤالات آیلتس آشنا می شوید.
۴)می توانید متوجه پیشرفت خود شوید.
در واقع باید بگوییم آزمون ماک آیلتس یک نوع اطمینان خاطر است که با شرکت در آن توانایی های خود را قبل امتحان اصلی می سنجید.

شناسایی نقاط ضعف با آزمون ماک آیلتس

بهترین موقعیت برای پی بردن به اشتباهات زمانی است که هنوز وقت برای جبران آن ها داریم. آزمون ماک آیلتس به شما این امکان را می دهد که بدون در نظر گرفتن چیزی به اشتباهات خودتان پی ببرید. همچنین با شرکت در این آزمون ها می توانید نقاط ضعف خود را شناسایی و تصحیح کنید. در واقع با مدل سؤالات مختلف بخش های آزمون اصلی بیشتر آشنا می شوید.

با ماک آیلتس مدیریت زمان را اصلاح می کنید

مدیریت زمان از اصلی ترین موارد در آزمون آیلتس است. پس شما می توانید قبل از آزمون اصلی با شرکت در ماک آیلتس این موقعیت را برای خود فراهم کنید و زمان بندی مناسبی داشته باشید. در واقع باید از زمانی که برای یک مهارت تعیین شده است بهترین استفاده را داشته باشید. با تمرین از طریق آزمون های ماک آیلتس متوجه می شوید که چطور با این زمان محدود بهترین عملکرد را داشته باشید تا در آزمون اصلی موفق شوید.

 


برچسب ها : مهریار یزد # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی # IELTS #TOEFL #MSRT # MSRT# MHLE #EPU #UTEPT #TOLIMO #GRE # READING #WRITING #LISTINING #SPEAKING GRAMMAR#FREE_DISCUSSION

نظام مهندسی در یزد  آمادگی آزمون نظام مهندسی در یزد  معماری در یزد 

کلاس مکالمه انگلیسی یزد  کلاس msrt یزد کلاس ept در یزد  #آزمون ماک #آزمون ماک در یزد

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه