مزایای زبان انگلیسی : چرا انگلیسی یاد میگیریم!؟


بسیاری از مردم در دنیای غرب به زبان انگلیسی صحبت می کنند، اما اگر شما یکی از افرادی هستید که زبان انگلیسی را یاد نگرفته اید، ممکن است تعجب کنید که چرا انگلیسی اینقدر مهم است. اگر از خودتان می پرسید “چرا انگلیسی یاد می‌گیریم و مزایای زبان انگلیسی چیست؟” در اینجا برخی از بهترین دلایل برای یادگیری زبان انگلیسی را ذکر می کنیم.

1. انگلیسی فرصت‌های زیادی برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر مزایای زبان انگلیسی، افزایش شانس شما برای یافتن شغل خوب در یک شرکت چندملیتی و یا کار در خارج از کشور است. به عنوان زبان کسب‌وکار، برای کارمندان مهم است که در هنگام تعامل با همکاران در کشورهای دیگر و مشتریان بین‌المللی، انگلیسی صحبت کنند. این روش را امتحان کنید، صحبت کردن به زبان انگلیسی می‌تواند باعث شود که شغل شما تغییر کند، بنابراین شروع به یادگیری کنید!
 

2. زبان انگلیسی شما را برای کارفرمایان مناسب‌تر می‌کند.

فقط این را تصور کنید: دفعه بعد که یک نفر باید با یک مشتری انگلیسی تماس بگیرد، شما داوطلب می‌شوید و همه اطرافیان خود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهید. همان طور که قبلا اشاره شد، دلیل خوبی برای یادگیری انگلیسی، شغل شما است. شما احساس راحتی بیشتری دارید، با مشتریان خارجی انگلیسی صحبت کنید، حتی با همکارانتان انگلیسی صحبت کنید و احترام کارفرمایتان را به دست آورید. آیا به دنبال یک ترفیع و یا حتی یک شغل جدید هستید؟ یادگیری زبان انگلیسی می تواند به شما کمک کند!
 
مرتبط بخوانید: برای آموزش زبان جدید چقدر زمان نیاز است؟

 

3. از مزایای زبان انگلیسی فراهم کردن امکان دسترسی به بهترین دانشگاه‌های جهان است.

در کجا می‌خواهید ادامه تحصیل دهید؟ آیا تا به حال برای دانشگاه هاروارد، ییل، پرینستون و استنفورد اپلای کرده‌اید؟ یا یکی از دانشگاه‌های معتبر انگلیسی کمبریج یا آکسفورد؟ حتی اگر علاقه‌ای به پیوستن به یکی از دانشگاه‌های بزرگ نداشته باشید؛ چون انگلیسی در بسیاری از کشورهای جهان صحبت می‌شود، هزاران دانشگاه در سراسر جهان وجود دارند که برنامه‌هایی را به زبان انگلیسی ارائه می‌کنند. اگر به انگلیسی صحبت کنید فرصت‌های زیادی برای شما وجود دارد.

4. انگلیسی، زبان بزرگ‌ترین ادبیات جهان است. 

آیا همیشه می‌خواسته اید آثار نویسندگان بزرگ انگلیسی را به زبان اصلی بخوانید؟ حالا انگلیسی یاد بگیرید و مهارت‌های زبانی جدید خود را با خواندن آثار کلاسیک مدرن به کار ببرید: هری پاتر، داستان استفن کینگ و… همانطور که مهارت‌های انگلیسی شما با هر کتابی که می‌خوانید، پیشرفت می‌کند، می‌توانید به خواندن نوشته‌های چارلز دیکنز، جان اوستین یا هنری جیمز به زبان اصلی ادامه دهید. حالا یاد بگیرید و در هر زمانی کتاب بخوانید!
 

5. انگلیسی به شما کمک می‌کند از فرهنگ عمومی بیشتر بهره ببرید.

آیا تا به حال مجذوب یک آهنگ انگلیسی شده اید اما متوجه شده‌اید که معنی آهنگ را نمی‌دانید؟ آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که به متن ترانه نگاه کرده‌اید و متوجه شوید که چند ماه یا چند سال است که کلمات را نادرست می‌خوانید؟ آیا تا به حال مجبورید برای ترجمه کتاب جدید توسط مولف مورد علاقه خود صبر کنید یا از زیرنویس وحشتناک برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود آزرده شوید؟
این یکی دیگر از مزایای زبان انگلیسی است! شما می‌توانید کار نویسنده مورد علاقه خود را به زبان اصلی بخوانید، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را به زبان انگلیسی و بدون زیرنویس ببینید و همراه با آهنگ مورد علاقه خود آواز بخوانید.
 
مرتبط بخوانید: ۱۰ نکته واقعا کاربردی در آموزش گرامر زبان انگلیسی

 

6. گرامر انگلیسی واقعا ساده است !

در حالی که لغات و تلفظ لغات می‌تواند کمی مشکل باشد، دستور زبان ساده‌تر از دیگر زبان‌های اروپایی است. تنها دو جنس وجود دارد، تنها یک حرف تعریف مشخص و غیرمشخص وجود دارد. گرامر زبان انگلیسی به طور باورنکردنی آسان است تا دانش گرامری خود را افزایش دهید، پس موضوع مهم گسترش دایره لغات و بهبود تلفظ شما است.

7. انگلیسی‌ دنیای شما را به سمت دانش سوق می دهد.

این یک واقعیت است که اکثر مطالب موجود در اینترنت به زبان انگلیسی هستند. بسیاری از سایت‌ها به انگلیسی نوشته می‌شوند و به زبان‌های دیگر ترجمه می‌شوند، اما بسیاری از کسب و کارها برای ترجمه متن انگیسی به زبان های دیگر به خود زحمت نمی دهند چرا که بسیاری از مردم انگلیسی صحبت می‌کنند. بنابراین یکی دیگر از مزایای زبان انگلیسی این است که به شما این امکان را می‌دهد که به اطلاعاتی که ممکن است  به زبان شما در دسترس شما نباشد، دسترسی داشته باشید.
 

8.  از مزایای زبان انگلیسی بهبود بخشیدن حافظه شما است.

یک دلیل دیگر، شاید تا حدی غیر منتظره برای یادگیری انگلیسی داشتن یک حافظه خوب است! شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد دو زبانه بودن (و حتی روند مطالعه یک زبان دیگر) می‌تواند مغز شما را از پیر شدن حفاظت کند. برخی از انواع فراموشی، در افرادی که بیش از یک زبان می دانند پنج سال بعد تشخیص داده می‌شوند؛ در مقایسه با افراد مبتلا به زوال عقل که تنها به یک زبان صحبت می‌کنند.
 
مرتبط بخوانید: ۱۵ روش واقعا کاربردی برای آموزش آسان زبان انگلیسی

 

9. یادگیری زبان انگلیسی باعث آسان تر شدن یادگیری زبان های دیگر می شود.

اگر شما یک گوینده بومی نباشید، یادگیری زبان انگلیسی بسیار مشکل خواهد بود. حضور در یک دوره آموزشی مهارت‌های شما را بهبود خواهد بخشید و به شما کمک خواهد کرد تا از هر گونه اشتباه در زبان انگلیسی که بسیاری از سخنرانان غیر بومی مرتکب آن می‌شوند اجتناب کنید. به علاوه، اگر شما بتوانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید به شما کمک خواهد کرد تا زبان‌های دیگر را سریع‌تر یاد بگیرید این مورد یکی از فوق العاده ترین مزایای زبان انگلیسی است.
در صورتی که تمایل به مشاوره با کارشناسان مهریار برای آموزش زبان انگلیسی را دارید، با ما تماس بگیرید: 03538211100 به گرمی پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

10. اکثریت مردم جهان به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

چرا انگلیسی اینقدر مهم است؟ هر یک نفر از پنج نفر در دنیا می‌تواند انگلیسی حرف بزند و یا حداقل انگلیسی را درک کند. بیش از ۴۰۰ میلیون سخنران بومی وجود دارند و انگلیسی یکی از زبان‌های رسمی یا اصلی در بیش از ۵۰ کشور است. در حالی که مردم زیادی در جهان به زبان های چینی‌، اسپانیایی، فرانسوی و حتی روسی و آلمانی صحبت می کنند و اهمیت آن‌ها در چند دهه گذشته رشد کرده‌است، اما زبان مشترک برای مردم و کار کردن با یکدیگر در سراسر جهان هنوز انگلیسی است.
 


برچسب ها : مهریار یزد # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی # IELTS #TOEFL #MSRT # MSRT# MHLE #EPU #UTEPT #TOLIMO #GRE # READING #WRITING #LISTINING #SPEAKING GRAMMAR#FREE_DISCUSSION

نظام مهندسی در یزد  آمادگی آزمون نظام مهندسی در یزد  معماری در یزد 

کلاس مکالمه انگلیسی یزد  کلاس msrt یزد کلاس ept در یزد  #آزمون ماک #آزمون ماک در یزد

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه