بنیان‌گذار تتر: شرکت تتر هیچ گاه از اصول خود منحرف نشده است


ریو کالینز مدعی است که گزارش‌های اخیر در خصوص تتر شایعه است و این استیبل کوین از آزمون زمان سربلند بیرون آمده است

 

بنیان‌گذار تتر: شرکت تتر هیچ گاه از اصول خود منحرف نشده است

 

پس از وقوع زمستان کریپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۲ و فروپاشی اکوسیستم ترا، رابطه بسیاری از سرمایه‌گذاران با استیبل کوین‌ها همچون تتر (USDT)، دچار تغییر پارادایم شد. بسیاری از این ارزهای دیجیتال نتوانستند مدعای خود در خصوص ذخایر خود را اثبات کنند. از این رو کاربران خواستار شفافیت بیشتر این نهادها در ارائه گواه ذخایر خود شده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، تتر یکی از ارزهایی بود که سرمایه‌گذاران خواستار انتشار گواه ذخایر آن بودند. در گزارشی اخیرا به این موضوع اشاره شد که شرکت ضرب‌کننده USDT، بدون شفافیت لازم عمل کرده است.

این گزارش ادعا کرد که این شرکت به جای فروش نقدی، توکن‌های USDT را به شکل استقراضی در اختیار کاربران خود قرار می‌داده است. همچنین این شرکت از افشای این موارد خودداری کرده است. این اتهامات سبب افزایش شک و تردید در خصوص پشتوانه تتر شده است.

این تنش‌ها علیه تتر با فروپاشی صرافی FTX فزونی یافت؛ چرا که بسیاری معتقدند که وثیقه ارائه شده توسط این صرافی به شرکت ناشر تتر هم‌اکنون بی‌ارزش است.

با شعله گرفتن این انتقادات، ریو کالینز (Reeve Collins)، یکی از هم‌بنیان‌گذاران تتر، تصمیم گرفت تا در شبکه CNBC حاضر شود و از اقدامات این شرکت دفاع کند.

کالینز اظهار داشت که تتر مدارک ذخایر خود را به شکل مستمر در وبسایت رسمی خود منتشر می‌کند. به گفته او، این منابع در دسترس همه است تا صحت ادعاها را بررسی کنند.

کالینز همچنین اظهار داشت که این شرکت هر چند ماه تحت حسابرسی قرار می‌گیرد و این مساله به مقامات دولتی کمک می‌کند تا فرایندهای تجاری و مدیریت وجوه این شرکت را زیرنظر بگیرند.

علاوه بر این، او توضیح داد که تتر یکپارچگی خود را در طول تاریخچه عملیاتی خود حفظ کرده است. به عنوان مثال، او گزارش داد که این شرکت هرگز در بازخرید تتر به میزان دقیقا ۱ دلار کوتاهی نکرده است.

کالینز مدعی است که تتر هیچ‌گاه از اصول خود در گذر زمان منحرف نشده است. از نظر او، تتر از آزمون زمان سربلند بیرون آمده است و از بهترین تاکتیک‌ها برای مهار ریسک‌های عملیاتی سود می‌جوید.

تتر حتی از زمان سقوط Terra و دیگر شرکت‌ها همانند ۳AC، با نهادهای نظارتی درگیر بوده است. همیشه در مورد شفافیت ذخایر این استیبل کوین تردید وجود داشته است.


برچسب ها : مهریار یزد ، چتردانش یزد ، وکالت ، # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی# IELTS #TOEFL MSRT MSRT MHLE EPU UTEPT TOLIMO GRE READING WRITING LISTINING SPEAKING GRAMMAR قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه وزارت علوم ارشد دکترا آزمون دکترا کنکور هیئت علمی دانشگاه آزاد دانشگاه دولتی دانشگاه پیام نور دانشگاه علم و هنر دانشگاه جواد یزد

ارز دیجیتال بیت کوین اتریم کیف پول باینانس کوینکس یونی سوپ پنکیک سوپ کلاس ارز دیجیتال یزد کلاس تکنیکال یزد  کلاس فاندامنتال  #حسابداری در یزد

 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه