تداوم اختلال در سامانه ساجد دیوان عدالت اداری ۱۳ آذر ۱۴۰۱


با وجود گذشت مدتی طولانی از اختلال در سامانه ساجد دیوان عدالت اداری هنوز توضیحی درباره این اختلال و زمان رفع آن از سوی مسئولان امر ارائه نشده است.

از حدود دو سال پیش سامانه ساجد ثبت دادخواست دیوان عدالت اداری به نشانی sajed.divan-edalat.ir برای ثبت الکترونیکی دادخواست‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری راه‌اندازی شد.

ثبت دادخواست‌های بدوی و تجدیدنظر، ثبت درخواست رسیدگی به تعارض آرای شعب، ثبت دادخواست اعاده دادرسی، ثبت دادخواست اعتراض ثالث و ثبت دادخواست ورود ثالث و همچنین خدمات مشاهده و پیگیری پرونده و ارسال لوایح و نامه‌ها در این سامانه در دسترس مراجعان بود.

با اینحال از چندی پیش خدمات ثبت دادخواست بدوی و درخواست ابطال مصوبه در این سامانه غیرفعال شده بود و اکنون نیز نزدیک به ۳ هفته است که سامانه به کل از دسترس خارج شده است.

هفته گذشته خبرگزاری تسنیم نوشته بود در پیگیری‌هاش به این نتیجه رسیده که این اختلال به دلیل بروز مشکلات سخت‌افزاری ایجاد شده است و مهندسان مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و نیز شرکت پیمانکار نگهداری سامانه در حال رفع این مشکل هستند.

با این وجود تاکنون مسئولان امر به طور رسمی توضیحی درباره مشکل پیش آمده ارائه نکرده‌اند.


برچسب ها : مهریار یزد چتردانش یزد ، وکالت قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه ;وکالت 1401 منابع وکالت1401# کلاس نکته و تست وکالت # آزمون 10 مرحله ای چتردانش

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه