سرمایه گذاری ارز دیجیتال چیست ؟


 

سرمایه گذاری عبارت است از تخصیص منابع (مانند سرمایه) با انتظار سود. این می تواند شامل استفاده از پول برای تأمین مالی و راه اندازی یک تجارت یا خرید زمین به قصد فروش مجدد آن به قیمت بعد و قیمت بالاتر باشد. در بازارهای مالی ، این امر معمولاً شامل سرمایه گذاری روی ابزارهای مالی می شود به این امید که بعداً آنها را با قیمت بالاتری بفروشیم.

انتظار بازدهی اساس مفهوم سرمایه گذاری است (که به عنوان بازگشت سرمایه نیز شناخته می شود ). برخلاف تجارت ، سرمایه گذاری معمولاً برای افزایش ثروت از رویکرد بلندمدت استفاده می کند. هدف یک سرمایه گذار ایجاد ثروت در مدت زمان طولانی (سالها یا حتی دهه ها) است. روشهای زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، اما سرمایه گذاران معمولاً از عوامل کلیدی برای یافتن فرصتهای سرمایه گذاری خوب استفاده می کنند.
به دلیل ماهیت رویکرد بلندمدت آنها ، سرمایه گذاران معمولاً نگران نوسانات کوتاه مدت قیمت نیستند. بنابراین ، آنها معمولاً نسبتاً منفعل می مانند ، بدون اینکه نگران زیان های کوتاه مدت باشند.

به طور کلی ، سرمایه گذاران به دنبال بازدهی طولانی مدت هستند. از آنجایی که سرمایه گذاران افق زمانی بیشتری دارند ، بازده هدف آنها از هر سرمایه گذاری نیز بیشتر است.

از سوی دیگر ، معامله گران سعی می کنند از نوسانات بازار استفاده کنند . آنها با سرعت بیشتری وارد معاملات می شوند و از معاملات خارج می شوند و ممکن است با هر معامله به دنبال بازده کمتری باشند (زیرا اغلب معاملات متعددی را وارد می کنند).
کدام برای شما مناسب تر است؟ این تصمیم با شماست. می توانید با آشنایی با بازارها شروع کنید و سپس به صورت عملی یاد بگیرید. با گذشت زمان ، شما قادر خواهید بود تعیین کنید که کدام یک بیشتر با اهداف مالی ، شخصیت و مشخصات تجاری شما مطابقت دارد.


برچسب ها : مهریار یزد ، چتردانش یزد ، وکالت ، # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی# IELTS #TOEFL MSRT MSRT MHLE EPU UTEPT TOLIMO GRE READING WRITING LISTINING SPEAKING GRAMMAR قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه وزارت علوم ارشد دکترا آزمون دکترا کنکور هیئت علمی دانشگاه آزاد دانشگاه دولتی دانشگاه پیام نور دانشگاه علم و هنر دانشگاه جواد یزد

ارز دیجیتال بیت کوین اتریم کیف پول باینانس کوینکس یونی سوپ پنکیک سوپ کلاس ارز دیجیتال یزد کلاس تکنیکال یزد  کلاس فاندامنتال  #حسابداری در یزد

 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه