آموزش حسابداری


 

آموزش حسابداری از پایه | آموزش حسابداری بازار کار | آموزش صفر تا صد حسابداری رایگان

تجربه ثابت کرده که افراد همیشه به دنبال راهی میانبر برای رسیدن به اهدافشان هستند. خبر خوب اینکه سایت آموزش حسابداری آریا تهران سکوی پرش شماست که در مدت زمان کوتاهی شما را به اهداف بزرگتان میرساند. برای یادگیری حسابداری کاربردی و عملی و ورود سریع به بازار کار آموزش های رایگان حسابداری این سایت را دانلود کرده و در زمان کوتاهی از مهارت های کسب شده خود درآمدزایی کنید. حمایت ما از شما تنها به آموزش حسابداری از پایه تا پیشرفته خلاصه نمیشود و شما میتوانید پس از گذراندن دوره آموزشی مناسب خود، در دوره های کارآموزی ما در شرکت حسابداری آریا تهران حضور یابید و برای ورود به بازار کار آماده شوید. ما در این صفحه در حوزه آموزش رایگان صفر تا صد حسابداری برای شما عزیزان فیلم های آموزشی رایگانی را قرار داده ایم که با کلیک روی دکمه زیر میتوانید این فیلم ها را مشاهده کنید.

 

آموزش حسابداری بازار کار کاربردی و عملی

ما برای آموزش حسابداری بازار کار کاربردی و عملی و راه های کسب درآمد شما فکر همه چیز را کرده ایم و انواع آموزش رایگان حسابداری را به صورت حضوری و آنلاین برای شما تدارک دیده ایم.

در صورتی که قصد یادگیری حسابداری از پایه تا پیشرفته را دارید و نمیخواهید درگیر رفت و آمد و هزینه های اضافی شوید میتوانید از آموزش حسابداری آنلاین ما در این سایت نهایت استفاده را ببرید و با مشاهده ویدیو آموزش حسابداری ویژه بازار کار که در قسمت های پایین تر قرار داده شده است از افراد هم سطح خود ده ها قدم جلو بیفتید.

یکی از ویژگی های این دوره این است که اگر فارغ التحصیل حسابداری هستید و یا هنوز دانشجوی این رشته هستید میتوانید با شرکت در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار تمام مهارت هایی که کارفرمایان در شرکت های خرد و کلان نیاز دارند را یاد بگیرید.

ما در دوره آموزش صفر تا صد حسابداری در بهترین موسسه آموزش حسابداری در یزد تمام فوت و فن های این رشته را مطابق با اصول و استاندارد ها به شما آموزش میدهیم.

شما بعد از گذراندن دوره های آموزش حسابداری و دوره های آموزش حسابداری حضوری و غیر حضوری میتوانید به عنوان کارآموز در شرکتهای حسابداری  مشغول به کار شوید و برای کار پروژه ای و عملی آماده شوید.

اگر میخواهید خیلی سریع وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید باید به شما بگوییم که حسابداری از بهترین رشته های درآمدزا در ایران است که بازارکار خوبی را به خود اختصاص داده است.

امروزه تمام اصناف و کسب و کار های بزرگ و کوچک از سازمان های کوچک گرفته تا مراکز دولتی و اداری بزرگ نیاز به یک تیم حسابداری خبره دارند که امور حسابداری خود را به آن بسپارند.

با شرکت در دوره جامع کاربردی حسابداری شرکت حسابداری و موسسه عالی ازاد مهریار یزد میتوانید مدرک بین المللی از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری دریافت کنید و از توانایی های کسب شده در این دوره هم در ایران و هم در خارج از کشور درآمدزایی کنید.

 

آموزش حسابداری بازار کار کاربردی و عملی

 

آموزش حسابداری با مدرک وزارت علوم 

یکی از ویژگی هایی که ما را به عنوان بهترین موسسه آموزش حسابداری در یزد معرفی کرده است اعطا مدرک وزارت علوم به کارآموزان دوره های مختلف حسابداری یا به عبارتی آموزش حسابداری با مدرک وزارت علوم  میباشد.

ما علاوه بر آموزش سرفصل های استاندارد ، کلاس را به صورت پروژه محور جلو میبریم و تلاش ما از این نحوه آموزش کسب آمادگی لازم برای ورورد به بازار کار میباشد.

آموزش حسابداری با مدرک فنی حرفه ای سبب میشود پصس از پایان دوره نگرانی از جهت بیکار ماندن نداشته باشید و با مدرک معتبر بین المللی وزارت علوم خیلی سریع وارد عرصه رقابت حسابداری شوید.

شما با مدرک بین المللی وزارت علوم حسابداری میتوانید جهت مهاجرت به کشور های خارجی نیز اقدام کنید و با مهارت های کسب شده خود در خارج از ایران نیر درآمدزایی کنید.

 

دوره های آموزش حسابداری

شرکت در دوره های آموزش نرم افزار حسابداری به شما این توانایی را میدهد که در نقش حسابدار امور مالی را مدیریت کنید.

وجود یک استاد خبره برای آموزش مهارت حسابداری حرف اول را میزند و مربی ماهر است که به شما تسلط کافی در امور مالی را آموزش میدهد و توانایی آنالیز داده ها و اخذ تصمیم صحیح در امور بحرانی را میدهد.

آنالیز اطلاعات در حسابداری و تهیه گزارش امور مالی از جمله مهارت های حسابداری است که شما در پایان دوره های آموزش حسابداری کسب میکنید.

در این قسمت ما انواع دوره های مربوط به حسابداری را به اختصار برای شما توضیح داده ایم تا شما مناسب ترین دره را برای یادگیری انتخاب کنید.

آموزش حسابداری مقدماتی

اگر شما جزو افرادی هستید که پیش زمینه ای در حسابداری ندارید و میخواهید در آینده حسابداری را به عنوان شغل اصلی یا دوم خود انتخاب کنید شرکت در دوره آموزش حسابداری مقدماتی از بهترین دوره هی آموزشی برای شماست.

در این دوره شما آموزش حسابداری از پایه را یاد میگیرید و به صورت اصولی با استاندارد ها و قوانین حسابداری آشنا میشوید.

در دوره آموزش حسابداری مقدماتی آنچه برای بستن حساب ها و ترازنامه های شرکت های تولیدی نیاز دارید را یاد میگیرید برای ورود به بازار کار آماده میشوید.

سرفصل های آموزشی در کلاس آموزش حسابداری مقدماتی در بهترین سایت حسابداری یزد عبارتند از :

  • آموزش مقدمات حسابداری
  • آموزش حسابداری شرکتهای خدماتی
  • آموزش حسابداری شرکتهای بازرگانی
  • تحریر دفتر کل و روزنامه
  • انجام پروژه های عملی مالی متعدد
  • آموزش اکسل حسابداری

نرم افزار آموزش حسابداری مقدماتی

در دوره آموزش کاربردی حسابداری شما نحوه کار با بهترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های حسابداری را یاد میگیرید.

در این دوره نرم افزار آموزش حسابداری مقدماتی که هلو و سپیدار میباشد به شما آموزش داده میشود که سرفصل های آموزش نرم افزار حسابداری مقدماتی عبارتند از :

  • آموزش نرم افزار حسابداری مقدماتی حقوق و دستمزد
  • آموش نرم افزار حسابداری انبار
  • آموزش اکسل حسابداری
  • آموزش نرم افزار حسابداری مدیریت
  • آموزش نرم افزار حسابداری مالی
  • آموزش نرم افزار های پرداخت و دریافت

به طور کلی آنچه برای نرم افزار آموزش حسابداری مقدماتی مورد نیاز شماست و شما را برای ورود به بازار کار آماده میکنهد در این دوره آموزشی به شما یاد داده میشود.

در پایان این دوره با یادگیری نحوه کار با نرم افزار های حسابداری مختلف میتوانید در شرکت های حسابداری مشغول به کار شوید.

دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار

در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار ما تمام مواردی که شرکت های خرد و کلان برای استخدام حسابدار در نظر دارند را به شما آموزش میدهیم.

شرکت در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار مانند سکوی پرشی به سمت اهداف شماست و شما را برای رسیدن به درآمد بالا چندین پله جلو میندازد.

این دوره آموزش کاربردی حسابداری مانند کارگاه عملی بوده که به صورت پروژه محور برگزار میشود و هدف از برگزاری آن هدایت سریع کارآموزان به بازار کار و آموزش نرم افزار حسابداری میباشد.

در این دوره به صورت گام به گام از مقدماتی تا پیشرفته اصول حسابداری و مالیات به شما آموزش داده میشود و با حل صد ها نمونه سوال آزمون حسابداری برای آزمون های استخدامی و حتی آزمون های بین المللی حسابداری آماده میشوید.

این کلاس به به صورت فشرده برگزار میشوند و در طول دوره هر آنچه که برای آموزش حسابداری کاربردی و ورود به بازار کار نیاز است آموزش داده میشود.

اگر شما مدرک دانشگاهی حسابداری دارید و هنوز موفق به استخدام در شرکت معتبری نشده اید باید این موضوع را متوجه شده باشید که صرفا تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی برای ورود به بازار کار کافی نیست.

لازم است شما مهارت های حسابداری را به صورت کاربردی یاد بگیرید و از نظر تئوری و عملی برای ورود به بازار کار آماده شوید.

اگر هنوز دانشجوی رشته حسابداری هستید و فارغ التحصیل نشده اید این دوره یکی از مناسب ترین دوره ها برای شماست.

با شرکت در این دوره آموزش حسابداری بازار کار کاربردی و عملی میتوانید حتی قبل از فارغ التحصیلی از مهارت های کسب شده خود کسب درآمد کنید و از هم سطح های خود چندین پله جلوتر بیفتید.

آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

یادگیری سرفصل های دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد از مواردی است که استخدام شما را در شرکت های بزرگ و معتبر تضمین میکند.

آشنایی با حسابداری حقوق و دستمزد کاربرد یو عملی یکی از اجزای اساسی در شرکت های خرد و کلان است.

هیچ شرکتی نیست که درگیر موضوع حقوق و دستمزد کارمندان خود نباشد و به همین دلیل کار در این حوزه از مواردی است که هیچ وقت شما بیکار نمیمانید و همیشه شغلی برای شما وجود دارد.

با شرکت در دوره آموزش حسابداری بازار کار حقوق و دستمزد با مفاهیم و اصول این حوزه آشنا میشوید و با نحوه گزارش گیری و ارسال لیست بیمه آشنا میشوید.

در پایان دوره آموزش حسابداری کاربردی حقوق و دستمزد آزمونی از شما گرفته میشود و مدرک حسابداری بین المللی به شما اعطا میگردد.

اصولی که در این دوره کاربردی فرا میگیرید عبارتند از :

  • نحوه صدور اسناد مربوط به حسابداری حقوق و دستمزد
  • آموزش اکسل حسابداری
  • آشنایی با انواع معافیت بیمه و معافیت های مربوط به مالیات حقوق و دستمزد
  • آموزش محاسبه حقوق و دستمزد و مالیات مربوط به آن
  • آموزش انواع حقوق و نوبت کاری ، مرخصی و …
  • نحوه محاسبه حقوق برای انواع مرخصی استعلاجی ، اضطراری ، استحاقی ، تشویقی و …
  • آموزش ثبت لیست بیمه تامین اجتماعی در نرم افزار الکترونیکی بیمه
  • آموزش نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد و نحوه ثبت اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی ، محاسبه بیمه و مالیات حقوق ، قوانین مربوط به حقوق و بیمه و…

 


برچسب ها : مهریار یزد نقاشی کارگردانی گرافیک بازیگری مجری گری گویندگی تله فیلم  #بازیگری در یزد #عکاسی در یزد#   انیمیشن # فیلمنامه نویسی 

فن بیان # متقاعدسازی# اصول و فنون مذاکره # 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه