کلاس آمادگی آزمون وکالت (ویژه 1402) در موسسه آموزش عالی مهریار یزد


در صورتیکه شما از فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی رشته حقوق يا فقه و مباني حقوق هستید و قصد ورود به عرصه وکالت را دارید؛ می‌بایست در آزمون ورودي كانون وكلاي دادگستري که به موجب قانون كيفيت اخذ پروانه وكالت دادگستري مصوب 1376 شرکت نموده تا با موفقیت در این آزمون، به عنوان كارآموز وكالت به جمع شاغلين به اين حرفه افزوده شوید و یا در صورتیکه در نظر دارید در مقاطع بالاتر آموزشی به ادامه تحصیل بپردازید می‌بایست با توجه به اقبال عمومی در خصوص ادامه تحصیل فی ما بین فارغ‌التحصیلان رشته حقوق یا فقه و مبانی از آمادگی خاصی برخوردار باشید.
براي رسيدن به هريك ازدو منظور فوق، مي‌بایست آزمون ويژه‌اي را پشت سر گذاشت. موفقيت دراين آزمون‌ها مستلزم برخورداري از مهارتهاي ويژه‌اي مي باشد كه در دانشكده‌هاي حقوق اين مهارتها کمتر به دانشجويان تعليم داده مي‌شود لذا موسسه آموزش عالی مهریاربه منظور خدمت به جامعه‌ي حقوقي كشور، دوره‌های آموزشی منحصر به فردی را با استفاده از اساتید مطرح حقوق کشور برگزار و به صورت مستمر با توجه به تغییرات ایجاد شده در قوانین و آراء مرتبط، مطالب مربوط به حوزه‌های مختلف آموزشی را به روز نموده و ارائه می‌نماید.

موسسه مهریار یزد برای سال 1402 در نظر دارد کلاس های خود را با اساتید پروازی از تهران که اکثرا از اساتید چتر دانش تهران می باشد در 6درس حقوق مدنی ، آیین دادرسی مدنی ، تجارت ، مجازات ، اصول فقه و متون فقه و کیفری در یزد برگزار نماید به دلیل پروازی بودن اساتید این کلاس ها اکثرا آخر هر هفته برگزار می شود.

در ضمن می توانید از 20درصد تخفیف یلدایی نیز از امروز 20آذر تا شب یلدا 30آذر برخوردار شوید.

در صورت تمایل برای ارتباط با کارشناس مربوطه می توانید با شماره تماس : 03538211100 در ساعت اداری تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت مشاوره حضوری همه روزه این موسسه دایر می باشد و می توانید  به آدرس: یزد شهرک دانشگاه بلوار فردوسی مراجعه فرمایید .


برچسب ها : مهریار یزد ، چتردانش یزد ، وکالت ، # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی# IELTS #TOEFL MSRT MSRT MHLE EPU UTEPT TOLIMO GRE READING WRITING LISTINING SPEAKING GRAMMAR قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه وزارت علوم ارشد دکترا آزمون دکترا کنکور هیئت علمی دانشگاه آزاد دانشگاه دولتی دانشگاه پیام نور دانشگاه علم و هنر دانشگاه جواد یزد

ارز دیجیتال بیت کوین اتریم کیف پول باینانس کوینکس یونی سوپ پنکیک سوپ کلاس ارز دیجیتال یزد کلاس تکنیکال یزد  کلاس فاندامنتال  #حسابداری در یزد

 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه