صدور مجوز راه‌اندازی دانشکده هوش مصنوعی در ۲ واحد دانشگاه آزاد


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز راه اندازی دانشکده موضوعی هوش مصنوعی در واحدهای کرج و قزوین خبر داد.

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد علی‌اکبری گفت: در راستای هم گام شدن دانشگاه آزاد اسلامی با پیشرفت‌های علمی روز دنیا در زمینه هوش مصنوعی، تحقق اقدامات مرتبط با دانشکده های موضوعی در سند تحول و تعالی دانشگاه و همچنین تأکید ریاست دانشگاه، راه اندازی دانشکده موضوعی هوش مصنوعی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی قرار گرفته است که با جدیت دنبال می شود.

علی اکبری اظهار کرد: با توجه به درخواست های واحدهای کرج و قزوین دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تأسیس دانشکده موضوعی در زمینه هوش مصنوعی، برنامه های ارائه شده توسط این دو واحد در چندین جلسه شورای برنامه ریزی و راهبری دانشکده موضوعی هوش مصنوعی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی بررسی و در نهایت موافقت اصولی صادر شد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه راه اندازی دانشکده‌های موضوعی هوش مصنوعی، بر سه رویکرد «علم برای هوش مصنوعی»، «هوش مصنوعی برای علم» و «هوش مصنوعی برای هوش مصنوعی» تأکید می شود، افزود: برهمین اساس مقرر شد واحدهای کرج و قزوین، برنامه آموزشی خود را جهت ارائه به دانشجویان با در نظر گرفتن رویکردهای مذکور تنظیم کنند. همچنین در راستای سوق دادن پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان به موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی، برنامه علمی خود را در زمینه هوش مصنوعی به منظور درج در سامانه پژوهشیار ارائه کنند.


برچسب ها : مهریار یزد چتردانش یزد ، وکالت قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه ;وکالت 1401 منابع وکالت1401# کلاس نکته و تست وکالت # آزمون 10 مرحله ای چتردانش

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه