جزئیات انتخاب رشته در ظرفیت خالی کاردانی به کارشناسی اعلام شد


امکان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی فراهم شد.

دکتر حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی و مجازی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دانشکده ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

مروتی با اشاره به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته در این دوره از دوشنبه ۵ دی ماه آغاز شده و تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه ادامه دارد گفت: داوطلبان برای اطلاع از کدرشته محل‌های این مرحله از پذیرش و شرایط و ضوابط ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده دانشجو به دفترچه‌های ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت سنجش مراجعه کنند.

وی افزود: داوطلبان می توانند پس از مطالعه شرایط نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته حداکثر ۳۰ کدرشته محل در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش تأکید کرد: چنانچه داوطلبان قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه، غیرروزانه و دانشگاه آزاد مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و نیز دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته سالهای قبل هستند در صورت دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط می‌توانند در این مرحله از پذیرش ثبت‌نام و شرکت کنند و در صورت قبولی در این مرحله از پذیرش، قبولی قبلی آنان لغو می‌ شود و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند.

مروتی یادآور شد: داوطلبان پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۱ باید در زمان ثبت‌نام دارای مدرک یا گواهینامه کاردانی (فوق دیپلم) باشند و یا حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه مدرک خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در این مرحله از پذیرش بر اساس صرفا سوابق تحصیلی بر مبنای معدل دوره کاردانی صورت می‌پذیرد، لازم است داوطلبان در درج صحیح معدل کل مقطع کاردانی دقت لازم را داشته باشند چرا که در صورت عدم درج صحیح معدل در تقاضانامه ثبت‌نام ، مطابق ضوابط، قبولی آنان لغو خواهد شد.


برچسب ها : مهریار یزد چتردانش یزد ، وکالت قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه ;وکالت 1401 منابع وکالت1401# کلاس نکته و تست وکالت # آزمون 10 مرحله ای چتردانش

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه