همکاری دانشگاه آزاد با فرهنگستان هنر برای تبادل دانش در حوزه هنر


تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگستان هنر به امضا رسید.

به گزارش  دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر بهمن نامورمطلق رئیس فرهنگستان هنر، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه که به منظور گسترش تبادل دانش و دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه هنر منعقد شد، با هدف توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های طرفین، میان فرهنگستان هنر و دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.

مشارکت در تهیه، تدوین و پیشنهاد سیاست‌های راهبردی در حوزهای هنر، همکاری در توسعه مطالعات میان‌رشته‌ای و کاربردی هنر، همکاری در تأسیس و برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی در رشته‌های هنری، مشارکت در تدوین و اجرای طرح‌های پژوهشی، تبادل دانش و دستاوردهای علمی و پژوهشی، برگزاری همایش ها، نشست ها، درس گفتارها و کارگاه های آموزشی مشترک، مشارکت در تألیف، ترجمه، تصحیح و انتشار متون تخصصی در موضوعات مشترک، همکاری در برگزاری دوره های دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیات علمی و... از جمله محورهای اصلی این تفاهم نامه است.

حمایت مادی و معنوی از فعالیت های شتاب دهنده ها، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در ارائه ایده های خلاقانه و نوآورانه و توسعه کارآفرینی و ایجاد صندوق مشترک کار و همچنین ایجاد زمینه های لازم برای بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های دو طرف در امور آموزشی، پژوهشی و فناوری اطلاعات از دیگر موارد همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگستان هنر در قالب این تفاهم نامه است.


برچسب ها : مهریار یزد نقاشی کارگردانی گرافیک بازیگری مجری گری گویندگی تله فیلم  #بازیگری در یزد #عکاسی در یزد#   انیمیشن # فیلمنامه نویسی 

فن بیان # متقاعدسازی# اصول و فنون مذاکره # 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه