دوره مدیریت (MBA) در موسسه آموزش عالی مهریار یزد


مدیران باید بتوانند با بهره گیری از دستاوردهای دانش مدیریت وتجارب و نیز شرایط بومی ، وظایف خویش را در راهبری و ایجاد تحول در بخش صنعت ،معدن ، بازرگانی ،خدمات و سایر حوزه های مرتبط ، به نحو موثر تر از گذشته ایفا نمایند . این مجموعه دوره با طراحی تخصص محور در گرایش مختلف کسب و کار نیاز مدیران را مرتفع می نماید.​​​​​

 

سرفصل های MBA         

مدیریت مالی

یکی از موضوعات اساسی که باید هنگام تحصیل در رشته MBA یاد بگیرید، مدیریت مالی است. شما باید در مورد بودجه بندی منابع شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید و بدانید که چگونه به طور موثر وجوهی را که به شما سپرده شده است مدیریت کنید. در این دوره با نسبت های مالی که سودآوری، نقدینگی و کارایی را اندازه گیری می کند آشنا می شوید. شما همچنین ایده استفاده از نسبت بدهی، نسبت بازار و نسبت بودجه سرمایه را از طریق مدیریت مالی به دست خواهید آورد.

مدیریت منابع انسانی

در این موضوع ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک تیم و نیروی کار سازمان تجاری را به طور کلی مدیریت کنید. شما درک عمیق تری در مورد سیاست های کاری فعلی خواهید داشت که از رفاه کارگران و شرکت محافظت می کند. مدیریت منابع انسانی همچنین می تواند به افزایش شانس جذب و حفظ کارمندان کمک کند.

مدیریت ارتباط با مشتری

هیچ کسب و کاری نمی تواند بدون مدیریت کارآمد و موثر ارتباط با مشتری در بازار رقابتی دوام بیاورد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با کمک این دوره MBA وفاداری به برند را از مشتریان فعلی خود تقویت کنید. همچنین استراتژی های بیشتری در مورد نحوه جذب مشتریان بالقوه و مشتریان بالقوه برای خرید محصولات یا اشتراک در خدمات خود خواهید آموخت.

بازاریابی

اگر می خواهید محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی کنید، انجام تحقیقات بازاریابی الزامی است. به همین دلیل مهم است که یاد بگیرید دقیقاً چگونه این نوع تحقیق را از طریق برنامه MBA انجام دهید. این موضوع خاص MBA به شما می آموزد که چگونه داده هایی را از مشتریان و مشتریان بالقوه جمع آوری کنید که بعداً در فرآیند تصمیم گیری استفاده خواهند شد.

مدیریت عملیات

مدیریت عملیات یکی دیگر از موضوعات رایج در بین لیست رشته های MBA است. این به شما یاد می دهد که به نگرانی های موجود در عملیات تجاری مانند کیفیت، بهره وری، ظرفیت و همچنین زنجیره تامین رسیدگی کنید.

  •  سرفصل های درسی MBA (موضوعات اصلی)

سرفصل های دوره mba غالبا به دو دسته ی هسته ی اصلی و دروس انتخابی تقسیم میشوند که متناسب با گرایش می تواند متفاوت باشد. درس های اصلی، همانگونه که از نامشان پیداست، هسته مرکزی این رشته می باشند و شامل دروس زیر می شوند:

  1. مقدمه ای بر حسابداری

دانشجویان می آموزند که چگونه استانداردهای حسابداری و مشوق های مدیریتی بر فرآیند گزارشگری مالی تأثیر می گذارد. آنها می توانند صورت های مالی رایج مانند صورت سود و زیان، ترازنامه و صورت جریان های نقدی را بخوانند.

  • اصول و مفاهیم پایه اقتصاد

دانشجویان با طرز تفکر اقتصادی آشنا می شوند و مبانی اقتصاد خرد از جمله عرضه و تقاضای کالاها و همچنین مفاهیم کلان اقتصادی مانند تولید ملی، اشتغال، تورم و نرخ بهره را بررسی می کنند.

  • مقدمه ای بر امور مالی

دانشجویان اهمیت سرمایه گذاری و تصمیمات مالی را در ایجاد و کسب ارزش برای کسب و کارها بررسی می کنند. آنها از تکنیک های تجزیه و تحلیل از جمله بودجه بندی سرمایه، ارزیابی جریان نقدی تنزیل شده و تحلیل ریسک برای ارزیابی عملکرد شرکت و صورت های مالی پروژه و نیازهای نقدی استفاده می کنند. اصول مدیریت عملیات دانش آموزان مهارت ها و مفاهیم مربوط به طراحی، برنامه ریزی، کنترل و بهبود عملیات تولید و خدمات را توسعه می دهند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از تجزیه و تحلیل فرآیند، تنگناها، نرخ جریان، مدیریت ناب، سطوح موجودی، مدیریت کیفیت، شش سیگما، و طراحی زنجیره تامین.

  • مبانی بازاریابی

دانشجویان درک درستی از رابطه بازاریابی با سایر عملکردهای شرکت ایجاد می کنند. آنها بررسی می کنند که چگونه عوامل رفتاری و تأثیرات سازمانی بر تصمیم خرید مشتری تأثیر می گذارد. آنها یاد می گیرند که چگونه فرصت ها را شناسایی کرده و استراتژی های بازاریابی را در زمینه مدیریت عمومی با استفاده از انواع تکنیک های تقسیم بندی بازار و تکنیک های موقعیت یابی محصول اجرا کنند. موضوعات تحت پوشش شامل تجزیه و تحلیل محیطی، تجزیه و تحلیل صنعت و رقبا، تعیین هدف، قیمت گذاری، توسعه محصول، قرار دادن، ارتقاء، رفتار مصرف کننده است.

  • مدیریت سیستم های اطلاعاتی/مدیریت فناوری

این دوره به دانشجویان درکی از اهمیت فناوری که سازمان ها به آن وابسته هستند، می دهد. دانش آموزان بررسی می کنند که چگونه عملکرد سیستم های اطلاعاتی به رقابت پذیری سازمان کمک می کند و فرآیند تصمیم گیری را بهبود می بخشد. آنها مسائل پیچیده مرتبط با فناوری و نحوه مدیریت آنها را بررسی می کنند. موضوعات شامل مدیریت پروژه، نوآوری محصول و مدیریت تغییر است.

  • ملزومات رفتار سازمانی / مدیریت منابع انسانی

این دوره بررسی رفتار افراد در سازمان ها را در دنیای تجارت ارائه می دهد. دانشجویان می آموزند که چگونه فرهنگ و تغییر سازمانی بر روابط کاری درون سازمان ها تأثیر می گذارد. مفاهیم کلیدی شامل انگیزش کارکنان و سیستم های پاداش، ارتباطات، ادراک، مدیریت تعارض، ادراک، رهبری است.

موسسه آموزشی مهریار دوره با طراحی تخصص محور در گرایش مختلف کسب و کار نیاز مدیران را مرتفع می نماید.

 

در صورت تمایل برای ارتباط با کارشناس مربوطه می توانید با شماره تماس : 03538211100 در ساعت اداری تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت مشاوره حضوری همه روزه این موسسه دایر می باشد و می توانید  به آدرس: یزد شهرک دانشگاه بلوار فردوسی مراجعه فرمایید.


برچسب ها : مهریار یزد ، چتردانش یزد ، وکالت ، # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی# IELTS #TOEFL MSRT MSRT MHLE EPU UTEPT TOLIMO GRE READING WRITING LISTINING SPEAKING GRAMMAR قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه وزارت علوم ارشد دکترا آزمون دکترا کنکور هیئت علمی دانشگاه آزاد دانشگاه دولتی دانشگاه پیام نور دانشگاه علم و هنر دانشگاه جواد یزد

ارز دیجیتال بیت کوین اتریم کیف پول باینانس کوینکس یونی سوپ پنکیک سوپ کلاس ارز دیجیتال یزد کلاس تکنیکال یزد  کلاس فاندامنتال  #حسابداری در یزد

 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه