پراپ تریدینگ چیست؟بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان


پراپ تریدینگ چیست؟ پراپ ترید فاند در فارکس چیست؟

بهترین پراپ تریدینگ ایرانی کدام شرکت است؟ در این مقاله با ما باشید تا هم با پراپ تریدینگ آشنا شوید هم بهترین و معتبر ترین شرکت پراپ برای ایرانیان را به شما معرفی کنیم.

 

پراپ تریدینگ چیست؟ بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان

 نخست به صورت خیلی ساده در توضیح پراپ تریدینگ باید گفت که شما به عنوان یک تریدر با پرداخت مبلغ محدودی بین 250 – 300 دلار میتوانید در آزمون های معاملاتی یک شرکت پراپ ترید فاند فارکس شرکت کنید و در صورت موفقیت سرمایه بزرگی بسته به شرایط شرکت طرف شما حدود ۲۵۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰ دلار در اختیار شما قرار میگیرد تا بتوانید به معامله گری بپردازید و کسب درآمد کنید!

سود حاصل از این معاملات به صورت تقریبی بین هفتاد تا هشتاد درصد به شما تعلق میگیرد و باقی سود به شرکت ارائه دهنده میرسد.

پراپ تریدینگ proprietary trading چیست؟   

بسیاری از معاملات بازار های مالی توسط شرکت های بین المللی و با سرمایه های کلان انجام می شود. این

معاملات توسط معامله گران بسیار حرفه ای که سال ها در بازار های مالی آموزش دیده اند و ترید کرده اند صورت می پذیرد. و بخش دیگری از این معاملات نیز توسط معامله گران خرد یا تریدر های مختلف با سرمایه های معمولا اندک انجام می شود.

شرکت‌های مالی و صندوق های سرمایه گذاری فارکس تمایل دارند به طور منظم در بازار فارکس معامله و سرمایه‌گذاری کنند. آنها معامله گران حرفه ای را می شناسند که ثروت هنگفتی ندارند اما با سرمایه های اندک سود های قابل توجهی کسب میکنند.

 

این شرکت ها اقدام به سرمایه گذاری بر این تریدر ها می کنند و سود حاصل از معاملاتشان را با آنها شریک می شوند. در این روش هم معامله گر میتواند با سرمایه بالا سود های بزرگی کسب کند و هم شرکت مالی مد نظر که سرمایه لازم را فراهم کرده است در این سود از بازار شریک می شود. هنگامی که یک شرکت خدمات مالی مانند یک کارگزاری، یک بانک سرمایه گذاری، یک صندوق تامینی یا حتی یک شرکت معتبر دارای سرمایه کافی، سرمایه اش را در اختیار معامله گران حرفه ای قرار میدهد تا با آن سرمایه زیر نظر آن شرکت به معامله و کسب سود بپردازد، این فعالیت به عنوان proprietary trading شناخته می شود.

پراپ تریدینگ چیست؟

کارشناسان بازار سهام نیز به طور غیررسمی از این نوع فعالیت به عنوان  prop trading یا پراپ تریدینگ یاد می کنند. وجوهی که این شرکت‌ها برای معامله یا سرمایه‌گذاری در اختیار معامله گر قرار میدهند تا در بازار فارکس استفاده شود متعلق به خودشان است و نه متعلق به مشتریانشان، و تریدرها تنها در سود حاصل از معامله شراکت دارند. 

البته لازم به ذکر است مزیت این شرکت ها برای معامله گران فردی این است که تریدر ها در ضرر شریک نیستند و ضرر ها تماما به عهده شرکت ارائه دهنده است.

چرا موسسات مالی به پراپ تریدینگ می پردازند؟

پاسخ به این سوال کاملا ساده است. مؤسسات مالی صرفاً برای منافع شخصی شرکت در معاملات تجاری فارکس شرکت می کنند. با توجه به رقابت سختی که شرکت‌های مالی و کارگزاری‌های سهام با آن مواجه هستند،  آنها اقدام به یافتن بهترین تریدر ها می کنند تا با اعطای سرمایه به آنان، سود قابل توجهی از بازار کسب کنند. درآمد این شرکت ها از پراپ تیردینگ با استخدام تریدر های حرفه ای بسیار افزایش میابد.

ثانیاً، شرکت های حوزه مالی عموماً تمایل به داشتن مزیت رقابتی بهتری نسبت به بخش سرمایه‌گذاران خرده‌فروش دارند. آنها نه تنها دارای مقادیر قابل توجهی سرمایه هستند، بلکه دسترسی بهتر و سریع تری به اطلاعات سطح بالا و حساس به قیمت دارند که می توانند از آنها به نفع خود استفاده کنند. معاملات پراپ تریدیتگ به موسسات مالی اجازه می دهد تا در مقایسه با سرمایه گذاری در گزینه های دیگر مانند اوراق قرضه و سپرده های مدت دار از نرخ بازده بالاتری برخوردار شوند.     

شرکت هایی که به پراپ تریدینگ می پردازند روی چه بخش هایی تمرکز می کنند؟

تمرکز اصلی بهترین پراپ تریدینگ ها در استخدام تریدر و جذب یک تریدر موفق و پیشرو در فارکس است. تا در امن ترین بازار سود ده جهانی شرکت داشته باشند. این شرکت ها با سرمایه گذاری بر معامله گران موفق میتوانند سود فوق العاده ای کسب کنند و بازده بسیار بالایی برای شرکت و سرمایه خود دست و پا کنند.

لازم به ذکر است شرکت های prop trading از نرم‌افزار معاملاتی پیچیده و پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آنها همچنین اکسپرتهای الگوریتمی و خودکار برای کنترل حساب های معامله گران استفاده میکنند.

 

آیا پراپ تریدینگ مزایای دیگری دارد؟ 

از نظر فنی، حضور معامله گران پراپ در بازار به نوعی به عنوان یک مزیت برای فعالان بازار عمل می کند. از آنجایی که آنها توسط یک صندوق سرمایه گذاری بزرگ حمایت می شوند، به راحتی قادر به انجام معاملات بزرگ هستند. این امر حجم زیادی از نقدینگی را در متن بازار تزریق می کند و خرید و فروش را سهل و آسان تر می کند. علاوه بر این، معاملات پراپ به شرکت های تجاری اجازه می دهد تا به یک بازارساز تبدیل شود و درجه خاصی از نفوذ آن را بر بازارها می دهد.

معرفی بهترین پراپ تریدینگ برای ایرانیان

شرکت هاید مختلفی در این زمینه فعالیت میکنند که در ادامه به آنها می پردازیم:

FTMO

اولین و معروف ترین شرکت که تا چندی پیش مشتریان بسیار زیادی برای خود در ایران دست و پا کرده بود FTMO بوده است این شرکت مزیت های گسترده ای برای کاربران خود فراهم کرده است اما بزرگترین مشکلی که این شرکت دارد این است که به ایرانیان ارائه خدمات نمیکند. پس در ادامه تصمیم گرفتیم تا با بررسی های کامل و آنالیز دقیق شرکت مناسبی برای ایرانیان پیدا کنیم.

پراپ ترید فاند بهترین پراپ تریدینگ برای ایرانیان

پس از بررسی های گسترده و تحقیقات از مشتریانی که از خدمات این شرکت استفاده کرده اند به جرئت میتوان نوپا را بهترین شرکت برای معاملات پراپ تریدینگ برای ایرانیان در نظر گرفت.

  • مهمترین ویژگی این شرکت رابط کاربری ساده و فارسی بودن آن است که شما را به راحتی به بخش کاربری و انتخاب و خرید پکیج مد نظر هدایت میکند.
  • ویژگی مهم بعدی پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تلگرام و سایت هست که در هر ساعتی از شبانه روز در۵ روز معاملاتی فارکس اگر در استفاده از هر موردی به مشکل برخوردید مطمئن هستید در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.
  • استفاده از سقف سرمایه گذاری ۲۰۰۰۰۰ هزار دلار خیال شما را برای درآمدی رویایی از پر سود ترین معاملاتی که تا به حال تجربه نکرده اید فراهم میکند.
  • خدمات پشتیبانی برای تمام معامله گران و کاربران این سایت به آسانی فراهم شده است.

پراپ تریدینگ چیست؟ بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان

 

 

نتیجه

در این متن تلاش کردیم تا پراپ تریدینگ را توضیح دهیم و مزایا و معایب آن را برشماریم و در پایان بهترین شرکت های پراپ تریدینگ را به شما معرفی کنیم.

به صورت کلی میتوان گفت از آنجایی که این شرکت‌ها از وجوه خود برای معاملات بزرگ استفاده می‌کنند، می‌توانند ریسک بالاتری را بپذیرند زیرا در مقابل مشتریان خود پاسخگو نیستند و. هر سود یا ضرری که آنها ایجاد می کنند باید صرفاً توسط خود شرکت متحمل شود.

این شرکت ها بهترین گزینه برای معامله گران حرفه ای هستند تا با سیستم مدیریت ریسک و استراتژی تریدینگ درست و منطقی با همکاری شرکت‌های تجاری پراپ سود های بزرگی کسب کنند


برچسب ها : مهریار یزد ، چتردانش یزد ، وکالت ، # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی# IELTS #TOEFL MSRT MSRT MHLE EPU UTEPT TOLIMO GRE READING WRITING LISTINING SPEAKING GRAMMAR قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه وزارت علوم ارشد دکترا آزمون دکترا کنکور هیئت علمی دانشگاه آزاد دانشگاه دولتی دانشگاه پیام نور دانشگاه علم و هنر دانشگاه جواد یزد

ارز دیجیتال بیت کوین اتریم کیف پول باینانس کوینکس یونی سوپ پنکیک سوپ کلاس ارز دیجیتال یزد کلاس تکنیکال یزد  کلاس فاندامنتال  #حسابداری در یزد

 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه