ارزPEPEچیست؟انواع ارزPEPE


ارز دیجیتال په په چیست؟
 

 
 
 
 
 
ارز دیجیتال pepe چیست؟ آینده و پیش بینی قیمت ارز پپه سال 2023
 
 

ارز دیجیتال پپه Pepe چیست؟

ارز دیجیتال پپه که با نام ارز قورباغه نیز شناخته می‌شود، در سال 2016 راه اندازی شد. این ارز دیجیتالی بر روی شبکه بلاک چین اتریوم توسعه یافته است. ارز دیجیتال pepe برگرفته از شخصیت معروف میم «پپه قورباغه» است و به همین دلیل محبوبیت زیادی را در مدت کوتاهی بین کاربران به دست آورده است. از ارز دیجیتال پپه می‌توان برای خرید و فروش کالاها و خدمات مختلف استفاده کرد.

انواع ارز دیجیتال په په

انواع ارز دیجیتال پپه را می‌توان در سه دسته بندی زیر قرار داد:

  • ارز دیجیتال PEPE: این ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه اتریوم بوده و از میم معروف Pepe the Frog الهام گرفته است. ارز په په در نظر دارد با استفاده از شهرت ارزهایی که بر پایه بلاک چین هستند به اوج ارزش بالقوه خود برسد. در حال حاضر حداکثر تعداد توکن قابل عرضه برای ارز پپه چیزی در حدود ۴۲۰.۶۹ تریلیون است. توسعه دهندگان این ارز دیجیتالی قصد دارند با استفاده از از سیاست‌های tax free، بازتوزیع و سوزاندن تعداد توکن قابل عرضه را با هدف افزایش قیمت، کاهش دهند.

ارز دیجیتال pepe

  • :Rare Pepes به عنوان مجموعه‌ای از تصاویر دیجیتالی مبتنی بر میم Pepe the Frog طراحی شده‌ و با استفاده از پروتکل Counterparty در بلاکچین بیت‌کوین قابل معامله است. Rare Pepes به عنوان یکی از نمونه‌های اولیه NFT در فضای کریپتوکارنسی است.

ارز دیجیتال pepe

  • Pepe Cash: از ارز دیجیتال پپه کش برای خرید و فروش Rare Pepes استفاده شده و مانند آن بر پایه پروتکل Counterparty است. PepeCashتعداد توکن‌های ثابتی دارد که طبق منابع برابر با ۷۰۱ میلیون است.

ارز دیجیتال pepe

نکات جالب درمورد ارر دیجیتال پپه

ارز دیجیتال Pepe از یک الگوریتم اجماع منحصر به فرد به نام اثبات سوختن (PoB) برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه خود استفاده می کند. PoB یک مکانیسم توافقی است که شامل سوزاندن یا از بین بردن مقدار معینی از توکن‌ها برای تأیید اعتبار یک تراکنش است. هر چه کاربر توکن‌های بیشتری را بسوزاند، تراکنش وزن بیشتری دارد و شانس اعتبار آن بالاتر می‌رود. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این ارز دیجیتال استفاده منحصر به فرد آن است. بر خلاف سایر ارزهای دیجیتالی که اساساً برای استفاده به عنوان وسیله مبادله یا ذخیره ارزش طراحی شده‌اند، رمزارز Pepe برای استفاده در ارتباط با دارایی‌ها و خدمات دیجیتال مختلف طراحی شده است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت ارز pepe ماهیت جامعه محور آن است. ارز دیجیتال Pepe جامعه‌ای پر جنب و جوش از توسعه‌دهندگان، علاقه مندان و هنرمندانی دارد که به طور مداوم در حال ایجاد دارایی‌ها و خدمات دیجیتال جدید هستند. این امر منجر به ایجاد یک اکوسیستم پر رونق در اطراف ارز دیجیتال Pepe شده است که کاربران و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کرده است.

 

نقشه راه ارز پپه

همانطور که چشم انداز کریپتو به تکامل ادامه می‌دهد، ارز دیجیتال Pepe پتانسیل امیدوارکننده‌ای را برای آینده از خود نشان می‌دهد. در اینجا برخی از عواملی که می‌تواند به رشد این ارز دیجیتال کمک کند، ذکر شده است.

  • پذیرش کاربر: موفقیت هر ارز دیجیتال به پذیرش آن توسط طیف وسیعی از کاربران بستگی دارد. جامعه پر جنب و جوش و اختصاصی Pepe، همراه با ویژگی‌های کاربرپسند آن، می‌تواند کاربران جدیدی را جذب کند و دامنه و نفوذ آن را گسترش دهد.
  • مشارکت و ادغام: همکاری با سایر پروژه‌های بلاک چین مانند پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) می‌تواند دید و عملکرد Pepe را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با شراکت با نهادهای معتبر، ارز دیجیتال Pepe می‌تواند به بازارهای جدید نفوذ کند.
  • پیشرفت تکنولوژی: توسعه مستمر و نوآوری برای موفقیت بلندمدت هر ارز دیجیتال بسیار مهم است. هدف تیم توسعه Pepe بهبود مقیاس‌پذیری، امنیت و کارایی کلی بلاک چین است. ارز په په بدین منظور با آخرین پیشرفت‌های فناوری در این صنعت همگام است.
  • ملاحظات نظارتی: چارچوب‌های نظارتی پیرامون ارزهای دیجیتال در سطح جهانی در حال تحول هستند. همانطور که ارز دیجیتال Pepe بالغ می‌شود، انطباق با مقررات و سازگاری برای اطمینان از پایداری و پذیرش گسترده آن حیاتی خواهد بود.

رشد قیمت ۷۵۰۰ برابری پپه !

ارز دیجیتال pepe

با توجه به استعلام گرفته شده از بازار، قیمت ارز دیجیتال پپه (Pepe) طی یک جهش قابل توجه چیزی حدود 7500 برابر افزایش یافت. براساس گزارش Arkham ارزش سرمایه‌گذاری یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های میم کوین pepe در طی یک آخر هفته از 20 دلار به 150 هزار دلار رسید. این سرمایه‌گذار 1.827 تریلیون توکن pepe را در سبد سرمایه‌گذاری خود جای داده بود.

 

قیمت ارز دیجیتال pepe

قیمت ارز دیجیتال pepe در زمان نگارش این مقاله در حدود 0.000002 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 317،161،950 دلار است. ارزش پپه در 24 ساعت گذشته (زمان نگارش مقاله) 0.05 درصد کاهش داشته است. این ارز دیجیتالی از نظر ارزش گذاری در سایت CoinMarketCap در جایگاه 65 قرار دارد.

پیش بینی قیمت ارز pepe در سال 2023

ارز دیجیتال pepe

پپه یکی از توکن‌های میم شناخته شده در بازار است که رشد سریعی را از خود نشان داده است. پپه کوین از زمان عرضه تا کنون بیش از 6500 درصد رشد داشته است. ارزش این توکن پس از عرضه در صرافی‌های بزرگی چون بایننس به شدت افزایش یافت و ارزش بازار 2 میلیارد دلاری را لمس کرد. پپه کوین در سال 2023 بازدهی بزرگی به سرمایه گذاران اولیه خود داد. قیمت پپه در ماه می 2023 به بالاترین حد خود (ATH) 0.000004354 دلار رسید.  طبق تحلیل یکی از تحلیلگران حوزه کارنسی، قیمت پپه کوین در 10 سال آینده به رشد خود ادامه خواهد داد، اما رسیدن به سقف 1 سنت تا پایان این دهه تقریبا غیرممکن است. از آنجا که سرمایه‌گذاری در همه کریپتو میم‌های جدید می‌تواند خطرآفرین باشند، پپ کوین هم از این مساله مستثنی نیست. اگر قصد سرمایه گذاری در پپه کوین را دارید، باید تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید. پپ کوین در سال 2023 به دلیل پمپاژ جامعه و فهرست‌بندی در صرافی‌های پرطرفدار سر به فلک خواهد کشید. طبق پیش بینی یکی از تحلیلگران بازار، ارزش ارز دیجیتال pepe می‌تواند به حداکثر سطح قیمت 0.00000523 دلار در سال جاری برسد. به گفته برخی از کارشناسان بازار، رشد دارایی‌های کریپتو در سال جاری می‌تواند کند باشد. اگر اقبال جامعه از میم کوین پپه بیشتر از پیش بینی کارشناسان باشد، قیمت پپه بالاتر نیز خواهد رفت. با این حال، میانگین قیمت پپه کوین می‌تواند حدود 0.00000467 دلار در سال جاری باشد. حداقل قیمت په په کوین در صورت نزولی شدن ارزش این رمز ارز چیزی حدود 0.00000385 دلار پیش بینی شده است.

 

از کجا قیمت ارز دیجیتال pepe را دنبال کنیم؟

اگر می‌خواهید بدانید که پپه را با نرخ فعلی از کجا بخرید، بهترین صرافی‌های موجود برای این ارز دیجیتالی در حال حاضر Binance، OKX، Deepcoin، CoinW و Bitrue هستند. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به وبسایت کوین مارکت کپ موارد دیگری را که در صفحه مبادلات رمزنگاری وجود دارد، مشاهده کنید.

از کدام صرافی ها ارز pepe را بخریم؟

برای کاربران ایرانی صرافی کیف پول من، کوینکس، MEXC، بینگ ایکس، یونی سواپ و پنکیک سواپ می‌تواند پیشنهادات مناسبی باشد.

بهترین کیف پول برای نگهداری ارز pepe

از آنجایی که ارز دیجیتال pepe بر مبنای شبکه اتریوم است، توصیه می‌شود که برای نگهداری آن از کیف پول‌های مخصوص این شبکه مانند: تراست ولت، مای اتروالت و متامسک استفاده کنید.

 

سخن پایانی

به طور خلاصه، پپه یک ارز دیجیتال است که در دنیای فناوری بلاک چین محبوبیت زیادی پیدا کرده است. pepe یک ارز منحصر به فرد است که برای استفاده در ارتباط با دارایی‌ها و خدمات دیجیتال مختلف طراحی شده است. ماهیت جامعه محور و مورد استفاده منحصر به فرد آن منجر به محبوبیت فزاینده آن در بین کاربران و سرمایه گذاران شده است. اگرچه ممکن است ارز دیجیتال Pepe به اندازه سایر ارزهای رمزنگاری شده شناخته شده نباشد، اما مطمئناً ارزش آن را دارد که اکوسیستم آن به رشد و تکامل خود ادامه دهد.

 

برچسب ها : مهریار یزد ، چتردانش یزد ، وکالت ، # تافل # ایلتس # مکالمه زبان انگلیسی# IELTS #TOEFL MSRT MSRT MHLE EPU UTEPT TOLIMO GRE READING WRITING LISTINING SPEAKING GRAMMAR قضاوت مشاوران حقوقی ، حقوق مدنی ، آیین دارسی مدنی ، حقوق تجارت ، حقوق جزا مجازات اسلامی ، حقوق کیفری ، اصول فقه ، متون فقه وزارت علوم ارشد دکترا آزمون دکترا کنکور هیئت علمی دانشگاه آزاد دانشگاه دولتی دانشگاه پیام نور دانشگاه علم و هنر دانشگاه جواد یزد

ارز دیجیتال بیت کوین اتریم کیف پول باینانس کوینکس یونی سوپ پنکیک سوپ کلاس ارز دیجیتال یزد کلاس تکنیکال یزد  کلاس فاندامنتال  #حسابداری در یزد

 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه