متد آموزشی موسسه


متد آموزشی موسسه

موسسه آموزش عالی آزاد مهریار در برگزاری دوره ها از دو روش کلاس و کارگاههای حضوری و روش آموزش مجازی استفاده می کند و برای تمامی مخاطبان در کل کشور امکان بهره مندی از دوره ها را فراهم آورده است.

دلایل اهمیت آموزش آنلاین

امروزه مفهوم آموزش  تغییر کرده است. حضور فیزیکی در کلاس درس تنها گزینه یادگیری نیست – حداقل با ظهور اینترنت و فناوری های جدید  امروزه ، هر زمان و هر کجا که می خواهید ، به یک آموزش با کیفیت خوب دسترسی دارید. اکنون وارد دوره جدیدی می شویم – انقلاب آموزش آنلاین. درک مفهوم ترک کلاس درس دشوار است, به خصوص اگر بخواهید با فضای وسیعی بنام اینترنت روبرو شوید. اما با این حال ، این دلیل به تنهایی برای صرف نظر از آن کافی نیست. 

امروز، آموزش آنلاین جایگاه ویژه ای در بین دانشجویان و دانش آموزان دارد تا انجا که, طبق جدیدترین نظرسنجی از گروه تحقیقاتی” باسون ” ، بیش از 30 درصد دانشجویان تحصیلات عالی در ایالات متحده حداقل تجربه یکبار شرکت در دوره های انلاین را داشته اند.

آموزش آنلاین انتخابی معقول است چه شما نوجوان باشید و چه بزرگسال. به عنوان یک دانش آموز ، این می تواند یک روش یادگیری مفید برای ارتقاء سطح مهارت های شما در یک موضوع دشوار یا یادگیری یک مهارت جدید باشد. و به عنوان یک معلم ، این بدان معنی است که شما در هر کجای دنیا که باشید می توانید به تدریس بپردازید.

 انعطاف پذیر  

این نوع از آموزش استاد  و دانشجو را قادر می سازد که سرعت یادگیری خود را براساس نیاز تنظیم کنند , همچنین آموزش انلاین یکی از معیار های مهم در کاهش هزینه های تحصیل تلقی می شود. در نتیجه ، استفاده از یک بستر آموزشی آنلاین امکان تعادل بهتر کار و مطالعات را فراهم می کند . همچنین داشتن یک برنامه مشترک بین دانشجو و استاد می تواند هر دو طرف را به پذیرش مسئولیت های جدید و استقلال بیشتری ترغیب کند.

2.     انتخاب بیشتر

در فضایی به اندازه اینترنت ، مهارت ها و موضوعات بی پایانی برای آموزش و یادگیری وجود دارد . سیستم عامل های آنلاین دوره هایی را برای مقاطع مختلف و رشته ها ارائه می دهند ، و محبوبیت روزافزون آموزش آنلاین باعث شده تا دوره های بیشتر و بیشتری پا به صحنه بگذارند.

از دروس گیتار گرفته تا فیزیک کوانتومی ، گزینه هایی برای هر نوع دانش آموز و دانشجو وجود دارد. همچنین شانس بسیار خوبی برای دریافت گواهینامه های رسمی یا دیپلم معتبرنیز وجود دارد. به این ترتیب ، دانشجویان حتی می توانند بدون مراجعه به دانشگاه ، مدرک مورد نیاز خود را در زمانی کوتاه تر از معمول دریافت کنند.

به عنوان یک معلم ، سطح وسیعی از سطح تحصیلات نیز وجود دارد که می توانید انتخاب کنید, برای مثال شما می توانید به دانشجویان دانشگاه ، دانش آموزان دبیرستانی و حتی کودکان دبستانی آموزش دهید.

3.     در دسترس بودن

آموزش آنلاین شما را قادر می سازد از هر جای دنیا مطالعه یا تدریس کنید. این بدان معنی است که دیگر نیازی به رفت و آمد از یک مکان به مکان دیگر یا دنبال کردن یک برنامه سفت و سخت نیست . مهمتر از آن ، نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید ، بلکه در هزینه ها نیز صرفه جویی می کنید ، که می تواند برای اولویت های دیگر صرف شود.

کلاس مجازی نیز در هر کجای دنیا که  اتصال به اینترنت دارید وجود دارد و یک راه خوب برای بهره مندی از این امر است . به عنوان مثال ، اگر شما در خارج از کشور تحصیل می کنید و می خواهید شغل پیدا کنید ، آموزش آنلاین یک انتخاب عالی است. 

4.     کسب تجربه

ما قبلاً ذکر کردیم که چگونه انعطاف پذیری به دانش آموز و معلم کمک می کند.  اما آموزش آنلاین نیز برای نیازهای دانش آموزان و سطح توانایی انعطاف پذیر است . دوره های انلاین, بستر تعامل دانشجویان با سایر دانشجویان و معلمان را محیا می کند, که در نتیجه معلمان می توانند نقاط قوت و ضعف دانشجویان خود را بهتر بشناسند.

همچنین  مطالب بسیار متنوعی مانند فیلم ها ، عکس ها و کتابهای الکترونیکی به صورت آنلاین نیز در دسترس دانشجویان  قرار می گیرد. و معلمان نیز می توانند برای بهبود دروس خود ، قالب های دیگری مانند انجمن ها یا تالار های گفتگو را نیز در اختیار داشته باشند .

 

5.     مقرون به صرفه تر از آموزش سنتی

 

برخلاف روش های آموزش حضوری ، آموزش های آنلاین مقرون به صرفه تر هستند . همچنین طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت به دانشجویان امکان پرداخت اقساطی را نیزمی دهند.

در نتیجه  این امر امکان مدیریت بهتر بودجه را برای دانشجویان فراهم می کند. که بسیاری از آنها نیز شامل  تخفیف یا بورس تحصیلی هستند

با ما همراه باشید...

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه