دوره ترمیک زبان انگلیسی


دوره ی ترمیک زبان انگلیسی

در این دوره سعی می شود تا با استفاده از مجموعه کتابهای TOUCHSTONE که شامل چهار سری کتاب است، و جدیدترین و به روزترین منبع برای آموزش زبان به غیر انگلیسی زبان ها می باشد، مهارتهای مکالمه، شنیداری، درک مطلب، نوشتاری و گرامر در کنار هم تقویت گردد. هر یک از این چهار کتاب شامل 12 درس است که درچهار ترم تدریس می گردد. یعنی زبان آموزان می توانند در یک بازه ی دو ساله هر چهار کتاب این مجموعه را پشت سر گذاشته و از نظر مهارتهای زبانی به سطح پیشرفته برسند. همچنین در طول دوره از منابع دیگری نیز بعنوان مکمل استفاده می شود تا از تقویت همه مهارتها اطمینان حاصل گردد. در کنار استفاده از اساتید مطرح و تیم علمی زبده، یکی از مهمترین وجوه تمایز این دورها با کلاسهای مکالمه در موسسات مشابه، بهره گیری دپارتمان زبان مهریار از ممتحن (examiner) متخصص و نحوه منحصر بفرد آزمون پایان ترم می باشد. آزمون پایان ترم این دوره ها بر اساس مصاحبه آیلتس طراحی شده و بسیار هدفمند و اثربخش می باشد

 

 

سطح کتاب تاچ استون Touchstone چگونه است ؟

این مجموعه نیز یکی دیگر کتاب های آموزش زبان انگلیسی است که توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است. این کتاب زبان به همراه مجموعه کتاب های Viewpoint یک مجموعه آموزشی شش سطحی را تشکیل می دهد که می تواند برای افزایش سطح زبان آموزان بسیار مفید واقع شود. این مجموعه آموزش های ترکیبی را بر اساس جدیدترین متدهای آموزشی زبان ارائه می دهد.

اگر به دنبال کتاب آموزشی هستید که مکالمه از مهمترین مباحث آموزشی آن باشد بدون شک کتاب تاچ استون Touchstone برای شما مناسب است. این مجموعه برنامه ها و استراتژی آموزش مکالمه محور زبان انگلیسی را توسعه می دهد تا زبان آموزان بتوانند با اعتماد به نفس بیشتری از مهارت زبان خود در شرایط مختلف کاری، تحصیلی و … استفاده کنند.

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه