دوره آموزش بازیگری


سینما از مرزها عبور کرده و حرف‌ها و اندیشه‌های خود را از زادگاهش منتقل می‌کند. تاثیرگذاری سینما یکی از عوامل مهم اشتیاق روزافزون هنرجویان به آموزش سینما و تئاتر است. ساختار جذاب هنر سینما سبب شده است تا هنرجویان به آموزش تخصصی سینما روی آورند. آموزش سینما با بیان مفهوم تئوری شروع شده و به تدریج آموزش عملی سینما و تئاتر به هنرجو ارائه می‌شود.

آموزش تخصصی سینما سبب شکوفا شدن استعداد، علاقه و معلومات هنری شده و برخی از ویژگی‌های شخصیتی مانند قدرت بیان، روحیه اجتماعی خوب، خلاقیت ذهنی و تسلط بر ادبیات را در هنرجو پرورش می‌دهد.

در آموزش اصولی سینما و تئاتر باید ماهی گیری را به فرد آموزش داد نه اینکه ماهی را در دست هنرجو قرار داد، زیرا تقلید در سینما همچون سمی است که حرفه وی را مسموم می‌کند. ازاین‌رو برای موفقیت در این حرفه هنری باید در انتخاب مسیر آموزش دقت کافی به عمل آورد.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش خصوصی زیادی هستند که به آموزش حرفه سینما و تئاتر مشغول هستند اما نحوه آموزش و نتیجه اثربخش آموزش نکته‌ی مهمی است که باید در طول مسیر یادگیری به آن توجه کنند.آموزش متدهای روز حرفه سینما و تئاتر برای همه علاقمندان در سراسر کشور  باید فراهم باشد تا استعدادها از جای‌جای ایران عزیزمان تبدیل به ستاره شوند. 

 

مهریار

عضویت در خبرنامه



علاقه مند به داشتن اطلاعات کدام رشته هستید؟

اخبار موسسه دپارتمان زبان دپارتمان حقوق و وکالت دپارتمان هنر و رسانه